loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 388 سه شنبه 21 دی 1389 نظرات (1)

درد و دل یک دختر ترشیده

پیاده از کنارت گذشتم، گفتی:" چندی خوشگله؟"
سواره از کنارت گذشتم، گفتی:" برو پشت ماشین لباسشویی بنشین!"

در صف نان، نوبتم را گرفتی چون صدایت بلندتر بود
در صف فروشگاه نوبتم را گرفتی چون قدت
بلندتر بود
زیرباران منتظر تاکسی بودم، مرا هل دادی و خودت سوار شدی

در تاکسی خودت را به خواب زدی تا سر هر پیچ وزنت را بیندازی روی من
در اتوبوس خودت را به خواب زدی تا مجبور نشوی جایت را به من تعارف کنی

در سینما نیکی کریمی موقع زایمان فریاد کشید و تو پشت سر من بلند گفتی:"زهرمار!"
در خیابان دعوایت شد و تمام ناسزاهایت، فحش خواهر و مادر بود

در پارک، به خاطر بودن تو نتوانستم پاهایم را دراز کنم
نتوانستم به استادیوم بیایم، چون تو شعارهای آب نکشیده می دادی

من باید پوشیده باشم تا تو دینت را حفظ کنی
مرا ارشاد می کنند تا تو ارشاد شوی!

تو ازدواج نكردي و به من گفتي زن گرفتن حماقت است
من ازدواج نكردم و به من گفتي ترشيده

عاشق که شدی مرا به زنجیر انحصارطلبی کشیدی
عاشق که شدم گفتی مادرت باید مرا بپسندد

من باید لباس هایت را بشویم و اتو بزنم تا به تو بگویند خوش تیپ
من باید غذا بپزم و به بچه ها برسم تا به تو بگویند آقای دکتر

وقتی گفتم پوشک بچه را عوض کن، گفتی بچه مال مادر است
وقتی خواستی طلاقم بدهی، گفتی بچه مال پدر است

.

برچسب ها درد دختر ترشیده ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ستايش در تاریخ 1348/10/11 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبي؟
من رو با اسم ((بهترين وب ايراني_ طنز_مشاوره و ))
لينك كن بعد بهم خبر بده تا لينكت كنم
روي تبليغاتت هم كليك كردم ولي اين تبليغات فايده اي نداره چون خودم تجربه كردم كه واريز نميكنن هرچي هم كه فيش توي سايتشون نشون بدن الكيه
منتظر حضور سبزت هستم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 408
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 1,099
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,475
  • بازدید ماه : 6,761
  • بازدید سال : 33,953
  • بازدید کلی : 1,965,043
  • کدهای اختصاصی