loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 343 سه شنبه 12 مهر 1390 نظرات (0)

ازدواج براي كسب اموال پيرمرد 97 ساله
همه به من وعده دادند كه پس از ازدواج با مرد سالخورده داراي املاك و اموال بسياري مي‌شوم ولي برخلاف تصورم اين‌گونه نشد چرا كه شوهرم خسيس است و هنوز يك ريال هم از او به من نرسيده است.
جام جم: زني كه به طمع تصاحب اموال با مردي كه 67 سال از او بزرگتر است ازدواج كرده ، با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق كرد.

به گزارش فارس، زني 30 ساله با حضور در دادگاه خانواده 2 (ونك) دادخواست جدايي‌اش را به قاضي حسن عموزادي، رئيس شعبه 268 اين مجتمع قضايي خانواده ارائه كرد و گفت: شوهرم متولد 1293 است و اكنون 97سال دارد و او هيچ‌گاه با من به مسافرت نيامده و مرا درك نكرده است، مي‌خواهم پس از 8 سال زندگي مشترك از او جدا شوم.

وي با اشاره به اين‌كه سن شوهرم برايم عذاب آور است و من فريب او را ‌خورده‌ام و او با ترفند مرا راضي به تمديد عقد موقت مي‌كند، گفت: مهريه‌ام تنها 10 سكه بهار آزادي است كه آن را نيز به شوهرم مي‌بخشم.

مرد سالخورده پس از اين اظهارات به قاضي گفت: رفتار‌هاي همسرم را دوست دارم و او همان فردي است كه هميشه دوست داشتم شريك زندگي ام باشد و نمي‌خواهم او از من ناراحت شود.

وي با بيان اين‌كه فرزندي ندارم و تنها يك‌بار ازدواج كرده‌ام و همسرم فوت شده است، افزود: همسرم30 سال دارد و با رفتارهاي من كنار آمده و پشتيبان من است، بنابراين حاضر به از دست دادن او نيستم و نمي دانم به چه دليل او خواهان جدايي از من است.

زن بار ديگر به قاضي گفت : من 8 سال در عقد موقت شوهرم بودم و با اين نوع عقد مخالف بودم چرا كه رفتار‌هاي او برايم غيرقابل تحمل بود، ديگر تحملم تمام شده و راضي به زندگي در كنار شوهرم نيستم.

زن با اشاره به اين‌كه رفتار‌هاي شوهرم با من همخواني ندارد، بيان كرد: شوهرم نمي‌تواند مانند من و در سن من زندگي كند چرا كه او 67 سال از من بزرگ‌تر است و اكنون با 97 سال سن همچنان خواهان عقد موقت 99 ساله است.

وي عنوان كرد:‌ من پيش از اين ازدواج نكرده‌ بودم و نمي‌دانم چگونه حاضر به ازدواج و زندگي در كنار اين مرد شدم ولي بايد اعتراف كنم دوستان و اقوامم به دليل اين‌كه وضع مالي شوهر فعلي‌ام خوب است، مرا راضي به ازدواج با او كردند.

زن با اشاره به اين‌كه شوهرم نمي‌تواند خواسته‌‌هاي مرا برآورده كند، ادامه داد: همه به من وعده دادند كه پس از ازدواج با مرد سالخورده داراي املاك و اموال بسياري مي‌شوم ولي برخلاف تصورم اين‌گونه نشد چرا كه شوهرم خسيس است و هنوز يك ريال هم از او به من نرسيده است.

وي افزود: اكنون كه به گذشته ام فكر مي كنم احساس مي كنم نبايد تحت تاثير ديگران با مردي ازدواج مي كردم كه 67 سال از من بزرگتر است و هيچگاه مرا در طول 8 سال زندگي مشترك درك نكرده است.

قاضي عموزادي، رئيس شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده ونك با تعيين فرصت براي اين زوج رسيدگي به اين پرونده را به جلسه ديگر موكول كرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 1,245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 7,023
  • بازدید سال : 34,215
  • بازدید کلی : 1,965,305
  • کدهای اختصاصی