loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 577 سه شنبه 03 آبان 1390 نظرات (0)
دوستی نه در ازدحام روز گم می شود نه در خلوت شب ، خفته یا بیدار یاد می دارمت .
 
(فرستنده : نازنین دختر)
مرا جای خودم بگذار / خودت را جای گهواره / و آغوشی تسلی بخش / کنارم باش همواره .

 
(فرستنده : علیرضا محمدیان از گرگان)
جان رفته ولی زخم جفایت نرود / تاثیر دو چشم بی وفایت نرود / فرشی ز دل شکسته انداخته ام / آهسته بیا شیشه به پایت نرود .
 
(فرستنده : نازنین دختر)
تو "آدم" و من "حوا" ، سیبی در کار باشد یا نه ، در آغوش تو بهشت جاریست ، بوسه هایت طعم سیب می دهند .

 
(فرستنده : نوید رشیدی از سنندج)
مترسک گفت : ای گندم تو گواه باش مرا برای ترساندن آفریدند اما من عاشق پرنده ای بودم که از گرسنگی مرد .
 
(فرستنده : دلتنگ)
ای کاش قانون همه ی دوستی ها این بود : یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز !

 
(فرستنده : **۰۹۱۲۲۱۷۸۱)
نه از فلسفه کلامی می دانم و نه منطق می گنجد در کلامم ، بی استدلال دوستت دارم .
 
(فرستنده : حسین از تهران) تقدیم به عشقم لینا .
ستاره ها رو با اینکه خیلی دورند ، هر شب میشه دید ، کاش تو هم ستاره بودی .

 
(فرستنده : **۰۹۳۹۶۱۸۴۷)
چشم ها را شستم ، جور دیگر دیدم ، باز هم سود نداشت ، تو همان بودی که باید دوست داشت .
 
(فرستنده : الهه از دزفول) تقدیم به عزیزترینم محمد .
با تو از ناب ترین لحظه سخن خواهم گفت / دوستت خواهم داشت ، هیچ میدانی چیست ؟ / لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 950
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,326
  • بازدید ماه : 6,612
  • بازدید سال : 33,804
  • بازدید کلی : 1,964,894
  • کدهای اختصاصی