چشای آبی تو،مثله یه دریا می مونه

دل خسته منم مثله یه ماهی می مونه

ماهی خسته من میخواد تو دریا بمونه

ماهی خسته من میخواد تو دریا بمونه

ماهی دوست داره خونش همیشه تو دریا باشه

بوسه بر موج بزنه،كنار ماهی ها باشه

ماهی خسته من بذار تو دریا بمونه

ماهی خسته من بذار تو دریا بمونه

...

ماهی اگه تنها باشه،خسته و دلگیر میشه

ماهی تو دریا نباشه،اسیر ماهیگیر میشه

نكنه یكی بیاد،چشماتو از من بگیره

ماهی دل بمیره،دریاتو ماتم بگیره

ماهی خسته من نذار كه تنها بمونه

ماهی خسته من نذار كه تنها بمونه

...

ماهی اگه تنها باشه،خسته و دلگیر میشه

ماهی تو دریا نباشه،اسیر ماهیگیر میشه

نكنه یكی بیاد،چشماتو از من بگیره

ماهی دل بمیره،دریاتو ماتم بگیره

ماهی خسته من نذار كه تنها بمونه

ماهی خسته من نذار كه تنها بمونه

ماهی خسته من بذار تو دریا بمونه

ماهی خسته من میخواد تو دریا بمونه

 

 : meachel scafild: inam kod ۵

                      

                                 برای دانلود ترانه اینجا كلیك كنید.