loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 459 جمعه 01 مهر 1390 نظرات (1)
اس ام اس دلتنگی !!(2)

 

 

اس ام اس دلتنگی !!(2)

 

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار

دلتنگيهايم قدم بزنم

در اين خيابان

كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست

...نه آقايان:

مسير من با شما يكي نيست

از سرعت خود نكاهيد

من آداب دلبري را نمي دانم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

> مهره مار اصل همراه با كيف گردني

20,000 تومان

> مبل بادی دو تکه (زرد- قرمز)

38,000 تومان

> وان حمام بزرگسال (بادي)

75,000 تومان

> شلوارک ویبره حرارتی 6 موتوره اصل

105,000 تومان

> کلاه گیس مردانه مدل فشن

88,000 تومان

> ماساژور کف پا

12,000 تومان

> مبل بادی راحتی طرح بسکتبالی

32,000 تومان

> مبل راحتی مدل فوتبالی

32,000 تومان

> كاناپه بادی تخت خواب شو(5 کاره جدید)

135,000 تومان

> چرخونک

15,000 تومان

> تختخواب بادی يکنفره با پمپ برقی

115,000 تومان

> ماساژور سر به همراه مرهم معجزه گر

14,000 تومان

> وان بادی کودک طرح زرافه

28,000 تومان

> تشک بادی 2 نفره بهمراه پمپ وبالشت

80,000 تومان

> تخت خواب بادی2نفره خوشخواب همراه باپمپ برقی

185,000 تومان

> شارژ موبایل با باطری

12,000 تومان

> هندزفری جادویی تغییر صدا

11,800 تومان

> ترازوی دیجیتال شیشه ای

49,000 تومان

> استخربادی ستاره ای

80,000 تومان

> استخربادی فریمی 124*508

2,198,000 تومان

 

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هر لحظه هرجا که میرم حس نگاهت با من

این دل بیطاقتِ من قیده تورو نمی زنه

بذار یبار نگات کنم از جونو دل‌ صدات کنم

هرچقدر دلتنگی‌ دارم هدیه به اون چشات کنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

کاش می توانستم تمام دلتنگیهایم را بر کوله بار خدا میریختم تا با تنهائیش به کول بکشد

بدون هیچ خمی بر ابرو

اما افسوس که داده را پس نمیگیرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلم برايت تنگ شده !

مي خواهم آنقدر اشک بريزم

تا غبار فاصله از قلبم تميـــز شود .

ولي مي ترسم ...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

باران کـه میبـارد...... دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود..... راه می افـتم ... بـدون ِ چـتـر ... من بـغض می کنـم ....آسمـان گـریـه ..

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه

حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم!؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نقــاش خــــوبی نــــبودم...

..

اما

..

ايــن روزها...

..

به لطـف تــــــــــو...

..

انـــتظار را

..

ديـــدنی ميكــشـم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من و این داغ در تکرار مانده

من و این عشق بیدار مانده ،

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

دلم بین در و دیوار مانده . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم

از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم

از نرگس چشم تو خمارم به که گویم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد

اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد

من و تو پنجره های قطار در سفریم

سفر مرا به تو نزدیکتر نخواهد کرد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نمیدانم چرا بیمارم امشب

سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته می گفت

پریشان از فراق یارم امشب .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دست من کوتاه از دیدار توست

قلب من اما همیشه یاد توست .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت ، آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من بودم

تو

و یک عالمه حرف...

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!

کاش بودی و

می فهمیدی

وقت دلتنگی

یک آه

چقدر وزن دارد...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟

دلتنگی معنی ندارد ...

درد دارد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دل من تنگ تو است

صندلیهای حیاط

پر برف دیشب ...

و تو کی می آیی؟

که شود آب همه برفهایی

که نبودت را فریاد زده !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم ، تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دلتنگی احساس قشنگیه

وقتی بدونی اونیکه دوسش داری

هیچوقت فراموشت نمی کنه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد ...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نگاهم کن که چشمانت قشنگ است

صدایم کن که دل در سینه تنگ است

مرا با خود ببر آنسوی غربت

که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

چقدر سرد است!

وقتی...

دلتنگتم و نیستی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اشکهایم که سرازیر میشوند......

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...

عجیب سرد است هوای نبودنت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط JbbfGXWfRhvwJYaYR در تاریخ 1348/10/11 و 4:03 دقیقه ارسال شده است

To think, I was confused a miutne ago.

این نظر توسط NuRSqCpomDFtisQMdLJ در تاریخ 1348/10/11 و 20:16 دقیقه ارسال شده است

Home run! Great slugging with that anewsr!

این نظر توسط بهزاد زیبایی در تاریخ 1348/10/11 و 9:56 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست و همکار گرامی. بنده مدیر سایت لردفا هستم جهت همکاری و تبادل لینک لطفا آی دی منو اد کنید. با تشکر
ID: BzBlogs
WebSite: www.Lordfa.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 1,245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 6,956
  • بازدید سال : 34,148
  • بازدید کلی : 1,965,238
  • کدهای اختصاصی