loading...
مجله اینترنتی پرنیان
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جیگولی در تاریخ 1394/10/28 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

من عاشق علی هستم نه عاشق از طرز خوندن و صداش خوشم میاد برام مهم نیست که چطور پسریه بالاخره همه ی پسرا یه کثافط کاری دارن مثل دخترا پاک نیستن ولی خب برای علی ارزوی موفقیت میکنم و صد البته نامرد لز بعضی دخترا خوشگل تره گفته بود که نامزد داره ولی من هر چی میزنم عکس نامزدش نمیادایا شما دیدید؟

این نظر توسط asal در تاریخ 1390/12/13 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

vay man asheghesham mimiram barash

این نظر توسط مريم در تاریخ 1348/10/11 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

سلام هيچ كدوم از عكس هاي علي جونم نيومد ودر جواب فائزه بگم كه ريحان خل نيست و هر كسي كه عليشمس و دوست داره منم اونو دوست دارم ومن از ته قلبم عليشمس رو دوست دارمشکلکشکلک

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1348/10/11 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

من که هیچ عکسی ندیدم ک خواسته باشه نظرم و بدم ولی بخاطره خواهرزادم اومدم تو سایت اسم خواهرزادم ریحان است که از وقتی علیشمسو تو مجلسه عروسی دیده بیشتر از قبل ازش خوشش امده میدونم ک خل ولی چکار کنم اگه لطف کنید چند تا عکس خوب از علیشمس برام بفرستید خیییییییییلی ممممممممممممممنووووووووووووووووووون.شکلک

این نظر توسط Afshin در تاریخ 1348/10/11 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

سلام.علی از دوستای منه.نیلوفر داف علی بوووود. الان علی عاشق یه دختر بنام دنیا شده که فابشه
اگه توجه کرده باشین در جند جا سوتیشو داده...
بای

این نظر توسط ندا در تاریخ 1348/10/11 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

عكس اين خرا رو چرا گذاشتي


کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 986
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,362
  • بازدید ماه : 6,648
  • بازدید سال : 33,840
  • بازدید کلی : 1,964,930
  • کدهای اختصاصی