loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 173 یکشنبه 29 اسفند 1389 نظرات (0)

فیلم نیمه عریان امریکایی با 5000 هزار تومان تحویل در محل ولی ...

فروش آثار سینمایی آمریکا در ایران بدون هیچگونه محدودیت و فیلتر در جامعه خبر از یک نگرانی دارد که روز به روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد و می رود تا جوانان این مرز و بوم را با دور کردن از فرهنگ اصیل اسلامی ایران ما که بر پایه توحید بنا شده است به مسلخ اباحه‌گری و بی قیدی ببرد.


به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، موضوع فرهنگ براي بسياري از كشور هاي جهان ، مخصوصا كشورهايي كه خود را ابر قدرت جهان مي نامند، بسيار مهم است طوري كه بيشتر برنامه هاي خود را در سطح جهاني، بر روي جنگ فرهنگی قرار داده اند. بطوری که موضوعاتي از قبيل صدور سبك زندگي آمريكايي با محوريت آزادي روابط جنسي، از بين بردن حيا در ميان افراد جامعه مخصوصا خانواده و... تهاجم بزرگي عليه تمام فرهنگ ها مخصوصا فرهنگ اسلامي آغاز كرده است .

نظام جمهوري اسلامي ايران با توسل بر فرهنگ غني اسلامي ايراني توانسته است بعد از 31 سال مبارزه تمام عيار فرهنگي با فرهنگ مبتذل غرب هنوز پایدار و پابرجا بماند. به طور منطقي بايد انتظار داشت كه این كشور داراي يك سيستم فرهنگي قوي باشد كه اين فرهنگ را به داخل كشور و به ديگر كشور ها معرفي كند اما متاسفانه بعد از 31 سال هنوز شاهد يك سيستم ضعيف فرهنگي در جامعه هستيم .

مهمترين عاملي كه باعث ضعيف شدن مديريتي فرهنگي كشور شده است، نبود ديد فرهنگي در مسئولين اجرایی كشور است. يكي از مهمترين ابزار معرفي فرهنگ يك كشور محصولات سينمايي است. كشور آمريكا بعد از شروع جنگ سرد با تغيير رويكرد خود از جنگ سخت به جنگ فرهنگي توانست كشوري مانند شوروي را از درون نابود كند. اين كشور با راه انداختن صنعت فيلم در خود و سازماندهي اين فيلم ها در راستاي اهداف خود توانسته است بهترين و بزرگترين سيستم تبليغاتي آمريكا در ديگر كشور ها را راه بيندازد.

با ظهور اينترنت و سرمايه گذاري امريكا بر آن و راه اندازي سايت هاي تبليغاتي و سايت ها دانلود فيلم در كشورهاي هدف مثل ايران و ديگر كشورهاي تحت سلطه خود توانسته است به خاطر جذابي فيلم هاي امريكايي میليون ها تماشاگر براي فيلم هاي خود فراهم كند. فيلم هايي كه در آن تشكيل خانواده آموزش داده نمي شود و در آن از حيا، غيرت و... صحبت نمي شود كه بلكه از ايجاد رابطه با محارم و جنس مخالف صحبت مي شود. از زيرپا گذاشتن غيرت فرد، حيا و... صحبت و تبلیغ مي شود. ديگر جوان ما به جاي آن كه به دنبال خداي خود باشد، به دنيال لذت گرايي و دنيا گرايي مي رود. اين سخنان را مي تواند در آمار طلاق ها، روابط نامشروع جنسي با محارم و ديگران، افسردگي شديد و آمار خودكوشي ها و... جستجو كرد .

این روزها شاهد هستیم که با به راه افتادن گروه های مختلف ایمیلی که با ارسال ایمیل های تبلیغاتی برای فروش فیلم های آمریکایی خواسته یا ناخواسته به ترویج فرهنگ غرب می پردازند، تجارت کالاهای ضد فرهنگی به یکی از مشاغل آسان و زودبازده تبدیل شده است.

افزایش تعداد این نوع گروه های ایمیلی که با قیمتی بسیار پایین تعداد زیادی از فیلمهای سینمایی روز آمریکا را در درب خانه مشتریان تحویل می دهد در کنار افزایش سایتهای آپلود کننده فیلم و موسیقی و فروش فیلم های روز دنیا در کنار خیابان های شهر تهران خبر از یک نگرانی بزرگ اجتماعی دارد که سریعا باید توسط مدیران اجرایی جامعه مدیریت شود.

> عطر 2i2 s--y مردانه

9,500 تومان

> عطر 2i2 s--y زنانه

9,500 تومان

> اسپری تاخیری و بزرگ کننده Tiger power

22,000 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور مخصوص آقایان

38,000 تومان

> افزایش حجم (آقايان)شارك پاور

25,000 تومان

> کرم شارک پاور مخصوص آقایان

28,000 تومان

> پک محصول جنسی مردانه با اشانتیون ویژه

63,000 تومان

> آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند

3,500 تومان

> ژل بهداشتی 8کاره جگوار

15,000 تومان

> ادکلن 2i2 s--y مردانه

48,000 تومان

> ویاگرای آمریکایی 30عددی

70,000 تومان

> كرم سه كاره لارگو - تقويتي و تاخيري و ..

32,500 تومان

> اسپری تاخیری شارک حاوی ویتامین E

25,000 تومان

> ژل آ.م.ی.ز.ش.ی. تایگرلیدی

18,000 تومان

> کپسول درمان كننده زودانزالي یانگ گانگ

45,000 تومان

> قرص 4 عددیVIAGRA (آمریکایی اصل)

15,000 تومان

> ژل داغ و هات ویژه آقایان و خانمها

25,000 تومان

> ست ادکلن و اسپری مردانه پلی بوی+اشانتیو

75,000 تومان

> مجموعه کامل ازدواج وخانواده موفق

10,000 تومان

> کاندوم(1*4)

12,000 تومان


متاسفانه انفعال مدیران اجرایی در برابر این موج عظیم ضد فرهنگ که ناشی از اهمیت قائل نشدن برای این موضوع بسیار مهم توسط همین افراد است باعث شده است که این هجمه فرهنگی روز به روز ابعاد جدیدی به خود بگیرد و رسوخ بیشتری در جامعه کند که کنترل این موج را روز به روز سخت تر و ناممکن تر می کند.

ترس مسئولان از برخورد سلبی و در اختیار گذاشتن بیت المال به افرادی بدون عمق کافی باعث می شود که در فروشگاه های کتاب و فیلمی که توسط نهادهای فرهنگی دولت و شهرداری و دیگر نهاد برپا می شود شاهد عرضه محصولات ضد فرهنگی باشیم. عمدتا نیز عرضه این محصولات با این توجیه که خواسته و نیاز جامعه است صورت می گیرد در صورتی که نیاز جامعه به محصولات فرهنگی باید با برنامه ریزی مسئولان درست و مطمئن برآورده شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 1,245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 7,254
  • بازدید سال : 34,446
  • بازدید کلی : 1,965,536
  • کدهای اختصاصی