loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 257 چهارشنبه 15 تیر 1390 نظرات (0)

عجيب و غريب بود كه همه به آن واكنش نشان دادند و هر كس از هر طرفي به اين موضوع پرداخت. حتي در گفت‌وگوي خبري جواد شمقدري سوال و جواب‌هاي خبرنگاران در اين رابطه به جنجال كشيده شد. مصاحبه تند بهزاد فراهاني، پدر گلشيفته و جواب رد به پروژه محسني‌نسب هم از خبر‌هاي داغي بود كه در اين چند وقت باعث شعله‌ور‌تر‌شدن موضوع شد. براي آن‌كه در جريان كل ماجرا قرار بگيريد اين مطلب را از دست ندهيد.

 


محسن محسني نسب: گلشيفته پيشنهاد ما را رد كرد

 من خطاب به آقاي سجاد‌پور نامه نوشتم و خواستم نظر خودشان را درباره حضور گلشيفته فراهاني اعلام كنند و ايشان موافقت ضمني‌شان را اعلام كرد. قبلا هم مسئولان ارشاد اعلام كرده بودند با برگشتن و كار گلشيفته مشكلي ندارند و در‌هاي وطن به روي او باز است اما وقتي مدير توليد ما با ايشان تماس گرفت ايشان خودشان دوست نداشتند به ايران بازگردند و در همان ابتدا پيشنهاد مارا رد كردند. البته من تعجب مي‌كنم چرا آقاي سجاد‌پور صحبت‌شان با من را تكذيب كردند چون من هم كتبا و هم شفا‌ها با ايشان مذاكره كردم. متأسفانه آمدن خانم فراهاني به ايران و بازي ايشان در فيلم‌مان بازي كند تا وقتي خودش راضي نيست كاري از دست‌مان بر نمي‌آيد.در فيلم ما منتفي است و چه من و چه كارگردان ديگر اگر دوست داشته باشيم.

 


جواد شمقدری: در اين يك سال و نيم شرايط تغيير كرد

من در دوره مسئوليتم يك بار درباره گلشيفته فراهاني گفته بودم كه مي‌تواند برگردد. در آن مقطع اين امكان وجود داشت ولي بعدا اتفاق‌هاي ديگري افتاد. ممكن است من 20 سال پيش به كسي راي داده باشم اما الان قبولش نداشته باشم. در اين يك سال و نيم شرايط تغيير كرد و ديگر مشكل گلشيفته فراهاني در حوزه اختيارات ما نيست. به تازگي هم شنيده‌ايم اين بازيگر در فيلمي در كردستان بازي كرده كه صحنه‌هاي مناسبي ندارد که در این صورت بعید است خود جامعه بازیگری علاقه‌اي به حضور ایشان داشته باشد.


عليرضا سجاد‌پور در گفت‌وگو با ايده‌آل

برگشت خانم فراهاني دست ما نيست

عليرضا سجاد‌پور، مدير اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد اسلامي در مصاحبه‌هاي مختلف عنوان كرده بود كه هر نقل قولي از ايشان درباره گلشيفته فراهاني را تكذيب كرده و براي صحت هر خبري استعلام از خودشان را شرط دانسته بودند  به همين دليل با ايشان تماس گرفتيم و مثل هميشه در عين شفافيت به سوال‌هاي‌مان پاسخ دادند.
آقاي سجادپور خبر بازگشت گلشيفته فراهاني را تائيد مي‌كنيد؟
نه به هيچ‌وجه اين خبر را تائيد نمي‌كنم و به دليل رفتارها و فعاليت‌هاي اخير ايشان، ديگر بازگشت و اجازه كارشان دست ما نيست و نهاد‌هاي مربوطه بايد اجازه فعاليت شان را در سينما صادر كنند.
 نهاد‌هاي مربوطه يعني كجا؟
بخوانيد «حراست»
اگر اجازه بازگشت ايشان فقط دردست اداره خودتان بود نظر‌تان چه بود؟
با توجه به رفتارهاي اخيرشان من هم موافق نيستم و مصلحت نمي‌دانم گلشيفته فراهاني دوباره به‌عنوان بازيگر سينماي ايران به فعاليت بپردازند.
آقاي بهزاد فراهاني در گفت‌وگويي اعلام كرده‌اند، فقط درصورتي حاضرند به دخترشان اجازه بدهند كه دوباره به سينما برگردد كه از ايشان و گلشيفته عذرخواهي شود نظرتان در اين باره چيست؟
من درباره مصاحبه‌هاي ايشان و اصولا نقل قول‌هاي ديگران حرفي ندارم.

 


 بهزاد فراهاني: بايد از من و گلشيفته عذرخواهي شود

‌به هيچ عنوان خبر  بازگشت خودم را تائيد نمي‌كنم زيرا گلشيفته بدون اجازه من حتي آب نمي‌خورد جالب است من كه پدر گلشيفته هستم اين خبر‌ها را نمي‌شنوم ولي اين خبر‌ها به گوش شما خبرنگاران مي‌رسد باز هم مي‌گويم كه اين خبر كذب محض است و تا زماني كه شرايط براي بازگشت گلشيفته فراهم نباشد صلاح نمي‌بينم كه بازگردد فقط در شرايطي اجازه مي‌دهم گلشيفته به ايران بازگردد و كار كند كه از من و گلشيفته عذرخواهي شود و اتهاماتي كه به او زدند برطرف شود. هرچند او به تازگي قرارداد جديدي براي بازي در يك فيلم امضا كرده است و نخستين فيلمش در فرانسه در حال اكران است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 1,245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 7,227
  • بازدید سال : 34,419
  • بازدید کلی : 1,965,509
  • کدهای اختصاصی