loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 533 سه شنبه 11 آبان 1389 نظرات (0)

خود ارزیابی

 

 

meachel scafild: meachel scafild: inam kod

 

 

پسرک کوچکی وارد مغازه ای شد. جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد.بر روی جعبه رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد.وشروع کرد به گرفتن شماره. مغازه دار متوجه پسرک بود و به مکالماتش گوش می داد.پسرک پرسید "خانم! میتوانم خواهش کنم کوتاه کردن چمن های حیاط خانه تان را به من بسپارید."

زن در جوابش پاسخ می داد:"کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد ."پسرک دوباره با پا فشاری گفت:"خانم!من این کار را برای شما با نصف قیمتی که او انجام می دهد ، انجام خواهم داد."

زن در جوابش گفت که از کار آن فرد کاملأ راضی است و نیازی به تعویض باغبانش نمی بیند.

پسرک بیشتر اصرار کرد وپیشنهاد جدیدی داد. "خانم !من پیاده رو وجدول خانه را هم برایتان جارو می کنم، در این صورت شما در بهار زیباترین چمن را در محل خواهید داشت ."

اما زن باز هم پاسخ منفی داد.پسرک در حالیکه لبخندی بر لب داشت گوشی را گذاشت . مغازه دار که تا آن لحظه به صحبت های اوگوش داده بود ،به سمتش رفت وگفت : پسر ! "از رفتارت خوشم آمد. به خاطر اینکه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارم کاری به تو بدهم." پسرک جواب داد ."نه ممنون ،من فقط داشتم عملکرد خودم را می سنجیدم من همان کسی هستم که برای آن خانم کار می کند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 775
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,151
  • بازدید ماه : 6,437
  • بازدید سال : 33,629
  • بازدید کلی : 1,964,719
  • کدهای اختصاصی