loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 737 چهارشنبه 04 اسفند 1389 نظرات (0)

در صورت باز نشدن عکسها اينجا را کليک کنيد.

برنامه "فيتيله جمعه تعطيله" جمعه 29 بهمن‌ماه و دوشنبه 2 اسفندماه در حالي با آرم زنده از شبکه دو پخش شد که عمو فيتيله‌اي‌ها از اين برنامه خداحافظي کرده بودند و نمايش‌هاي قديمي روي آنتن رفت.

به گزارش خبرگزاري مهر، برنامه "فيتيله جمعه تعطيله" روز‌هاي جمعه 29 بهمن‌ماه و و دوشنبه 2 اسفندماه با آرم زنده از شبکه دو پخش شد. اين در حالي بود که محمد مسلمي، حميد گلي و علي فروتن عمو فيتيله‌اي‌ها از اين برنامه خداحافظي کرده بودند و نمايش‌هاي قديمي آنها روي آنتن رفت.

از قرار تهيه‌کننده برنامه بدون اهميت دادن به اين مسئله که فيتيله‌اي‌ها از برنامه رفته‌اند در يک رفتار غير حرفه‌اي، غير اخلاقي و غير هنري برنامه را روي آنتن برد و اين در حالي است که برنامه از نقطه آغاز تا پايان کارگرداني مي‌شود. اين برنامه‌ها بارها روي مسئله آموزش تاکيد مي‌کند و مرتب به بچه‌ها مي‌گويد نبايد دروغ بگويند، اما نکته جالب اين است که آدم‌ بزرگ‌ها هر زمان که بخواهند مي‌توانند به راحتي دروغ بگويند.

به دنبال اين ماجرا، خبرنگار مهر با محمد مسلمي، کارگردان و بازيگر "فيتيله جمعه تعطيله" تماس گرفت تا با او در اين باره گفتگويي داشته باشد، اما او ترجيح داد در اين باره يادداشتي براي خبرگزاري مهر بنويسد. يادداشت او را با عنوان "خداحافظي عموهاي فيتيله‌اي‌" از شبکه دو را در پي مي‌خوانيد.



 


خداحافظي عموهاي فيتيله‌اي از شبکه 2

شايد باورتان نشود که طعم کودکي تنها طعم خوشمزه‌اي است که تا آخر نمي‌دانيم کي و کجا، هميشه در خاطرمان مي‌ماند.
شايد براي همه انسان‌ها دوران کودکي يک مرحله باشد و در چشم برهم زدني با تمام زيبايي‌ها و شيريني‌هايش تمام شود و جز خاطراتي رنگارنگ در دفتر خاطرات عمر چيز ديگري به جا نماند. ولي ما کودکي را دوباره آغاز کرديم و ثابت کرديم که مي‌توان در هر مرحله از عمر که زيبايي آن بکر و صادقانه است، زندگي کرد و منزل گزيد. کودک مانديم تا کودکان بمانند.

با يک تابلو و حماسه آمديم و حماسه آفريديم. جورها را جور کرديم و ناجورها را دور. در بازي‌هاي سخت زندگي پالام پولوم آورديم و خواستيم که برنده باشيم و بيست سال بهاي اين خواستن را داديم. تا شايد در عکاسخانه ذهنتان تصويري از تلاش‌ها و گذران عمرمان که پر تلاش مي رفت نقش ببندد. تا جايي که ديگر تعطيلي معنا نداشته باشد. تا جايي که فتيله‌هاي فانوس شادي را براي هميشه روشن نگه داريم.

از اينکه بوديم و توانستيم که توانستن را صرف کنيم. از اينکه با دستهايي خالي اما قلبهايي آکنده از عشق ميهمانتان شديم خوشحاليم. از شما گفتيم و با شما رفتيم. با شما خنديديم و گريه کرديم. در جشن ها و شادي ها در سوگ‌ها و غم‌ها.

پيمان بسته بوديم که ثابت کنيم، کودکي هرگز تمام نمي‌شود و بر سر اين پيمان مانديم. تا جايي که حتي عزيزاني را از دست داديم ولي بر سر قرار هر هفته خود حاضر شديم. بيمار شديم، تا جايي که حتي حرکت برايمان قدغن شد. ولي چه کسي است که باور نکند که عشق معجزه مي کند و جاني دوباره مي‌دهد.

آمديم تا صادقانه به کودکان بگوييم که راستگو باشيم، مثل پيامبري که رسالتش ترويج اخلاق بود.

گفتيم مهربان باشيم مثل خدايي که هميشه مهربان است. گفتيم دانش بياموزيم، مثل پيامبري که گفت: آموختن را تا زمان مرگ ترک نکنيد.

ياد گرفتيم و ياد داديم. در ابتداي راه سه تن بوديم و بعد از شروع سفر و اينک بيش از صد نفر. صد نفر همدل و هم پيمان، صد نفر که براي شما يکي شدند تا يک لحظه شادي را به دلهاي مهربانتان هديه کنند.

آمدن سخت بود ولي نه سخت تر از ماندن و شدن. ما مقاومت کرديم و ايستاديم تا ...

تا حقي از ما ضايع شد و در جهت احقاق حق خود تلاش کرديم. اتفاقي نيفتاد. چاره‌اي نبود جز ادامه. چرا که هدف براي ما مهمتر بود... ادامه داديم و ادامه داديم تا بارها و بارها حقوقمان ضايع شد. ما بستري را که در آن پرورش يافتيم و پرورش داديم را محق دانستيم و از شبکه 2 خواستيم تا قدمي بردارد اما بازهم هيچ اتفاقي در جهت احقاق حق از دست رفته برداشته نشد. درست اتفاقي که در شبکه جام جم افتاد دوباره تکرار شد.
پس چاره اي نبود جز تن دادن به جبر و قانون طبيعت که هر شروعي را پاياني ست. علي رغم ميل باطني خداحافظي کرديم و جواب خداحافظي ما شد برنامه هاي پخش شده ي روز جمعه و دوشنبه.

برنامه‌هايي که براي لحظه لحظه‌هاي آن برنامه‌ريزي و کارگرداني شده بود با کار غير اخلاقي و غير هنري تهيه کننده برنامه و با عنوان برنامه زنده به روي آنتن رفت که اين تغيير ساختار نه مورد، رضايت و نه مورد تاييد ما بود.
تلخ است تلخ. اما ما پذيرفته‌ايم که تلخ هم يک مزه است. تلختر آن است که همه مسئولين قول حمايت مي دهند و در نهايت، نتيجه آن مي شود که تمام حقوق مادي و معنوي گروه ناديده گرفته مي شود. البته دور از انتظار نبود که با تغيير مجري اتفاقات اين‌چنيني هم در راه باشد.

حرفي نيست در پايان همان‌گونه که در آغاز بود فقط خدا هست و خدا. چرا که ما در اين چند سال نه وابسته به جايي بوديم و نه هستيم تنها حامي ما خداوندي است که خالق خنده و شادي است. خداوندي که اگر عنايتش شامل حال ما نمي‌شد ما نبوديم. امروز هم خرسنديم که ما در اين راه پر فراز و نشيب تلاشمان را کرديم و به اين جا رسيديم. نتيجه هرچه که باشد ما خواست خداوند را مي خواهيم و از اينکه روزي سلاممان را به گرمي پاسخ گفتيد بر خود مي‌باليم و از اينکه امروز خداحافظي ما را مي‌پذيريد تا قيامت ممنون شما هستيم. دلتنگ لحظه‌هاي با هم بودن مي شويم. خداحافظي سخت است ولي اميد به ديدن دوباره ي شما شوق زندگي و پايندگي مي دهد. پاينده، شاد و خندان باشيد.

www.rozanehonline.com

 

> عطر 2i2 s--y زنانه

9,500 تومان

> عطر 2i2 s--y مردانه

9,500 تومان

> ادکلن 2i2 s--y مردانه

48,000 تومان

> ژل بهداشتی 8کاره جگوار

15,000 تومان

> آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند

3,500 تومان

> اسپری تاخیری و بزرگ کننده Tiger power

22,000 تومان

> کرم شارک پاور مخصوص آقایان

28,000 تومان

> اسپری تاخیری شارک حاوی ویتامین E

25,000 تومان

> افزایش حجم (آقايان)شارك پاور

25,000 تومان

> كرم سه كاره لارگو - تقويتي و تاخيري و ..

32,500 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور مخصوص آقایان

38,000 تومان

> ویاگرای آمریکایی 30عددی

70,000 تومان

> آموزش های حین ازدواج

7,500 تومان

> کپسول درمان کامل زود انزالی MAXMAN

50,000 تومان

> ژل آمیزشی آیس من پلی تایمICE MAN

22,000 تومان

> اسپری تاخیری شارک آلمان

25,000 تومان

> صابون مردانه روغن تمساح فرانسوی100%طبیعی

15,000 تومان

> پک محصول جنسی مردانه با اشانتیون ویژه

63,000 تومان

> ژل روان كننده سیمپلکس اصل فرانسه

21,000 تومان

> کرم حجم دهنده و طویل دهنده Jaguar Power

28,000 تومان

 

برنامه زنده "فيتيله جمعه تعطيله" که به شکل نمايشي و موزيکال طراحي و اجرا مي گرديد با انگيزۀ ايجاد لحظاتي شاد و مفرح در کانون گرم خانواده ها براي کودکان طراحي شده بود و با آيتمهاي مختلف، سعي داشت مهارتهاي زندگي را به مخاطبان خود آموخته و در اين مسير به دانسته هاي آنها بيافزايد. اين برنامه نزديک به يک دهه بود به صورت زنده از شبکه دوم سيما روي آنتن مي‌رفت و مخاطبان فراواني هم داشت، گرچه در ماههاي اخير به جاي مجيد قناد مجري و تهيه‌کننده اين برنامه، مهرداد نظام‌آبادي اجراي برنامه را به عهده داشت.

www.rozanehonline.com


www.rozanehonline.com


www.rozanehonline.com

> سریال خارق العاده آموزش زبان extra

5,500 تومان

> آموزش برق خودرو

9,000 تومان

> آموزش مكانيك پژو 405

3,500 تومان

> ارتباط و نفوذ در دلها (احمد حلت)

3,500 تومان

> مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ

7,000 تومان

> آموزش تعمیرموتورسیکلت

6,500 تومان

> آموزش جامع سه تار

8,900 تومان

> آموزش آرايشگري

5,500 تومان

> آموزش سفره آرايي و ميوه آرايي

3,500 تومان

> آموزش زبان انگليسي در خواب

3,500 تومان

> روابط دختر و پسر

5,000 تومان

> آموزش صوتی واژگان انگلیسی

4,000 تومان

> آموزش پرورش قارچ

3,500 تومان

> سمينار توانگران اينگونه مي انديشند

3,500 تومان

> علل اضطراب و راههاي مقابله با آن

3,000 تومان

> آموزش شغل پرسود پرورش شترمرغ

2,500 تومان

> جديدترين آموزش بستن شال و روسری

5,500 تومان

> سمينار انرژي مثبت (احمد حلت)

3,000 تومان

> سمینار تولدی دوباره

3,500 تومان

> سمينار مراقبه و کاهش استرس

3,500 تومان


www.rozanehonline.com


www.rozanehonline.com


www.rozanehonline.com


www.rozanehonline.com


www.rozanehonline.com


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 715
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,091
  • بازدید ماه : 6,377
  • بازدید سال : 33,569
  • بازدید کلی : 1,964,659
  • کدهای اختصاصی