loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 581 دوشنبه 19 مهر 1389 نظرات (1)

تولدت بهانه اي شد تا اين فصل را بيشتر دوست داشته باشم

زيرا فصل خوشحالي فرشتگان ، روز تولد توست . . .

از طرف دوست دار تو و آرزو هاي تو . . .

.

.

.

در 26 ارديبهشت 1363 دنيا صداي گريه کودکي را شنيد

که امروز تنها بهانه براي خنديدن من است . . .

امروز را با هم لبخند ميزنيم ... تولدت مبارک . . .

.

.

.

يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد

با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد

عزيزم امروز قشنگ ترين روز زندگيمه

تولدت مبارک

.

.

.

عزيزم 20 ارديبهشت روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن

با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو

به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک . . .

.

.

.

رسيده روز تولد تو که باز برات هديه بگيرم

واسه من اينم يه جور بهونه ست بگم که چقدر برات ميميرم

روز آغاز زيستن مبارک . . .

.

.

.

تو پرستوي اميدي مگر از من تو جه ديدي

غربت من و که ديدي از کنارم پر کشيدي !؟

با تمام بي وفائيت ميگم تولدت مبارک

دوستت دارم . . .

.

.

.

زيبا ترين تولد ها ، آن هائيست که در رويا براي کسي ميگيريم

که عاشقانه دوستش داريم

بهترين دليل واسه زندگيم تولدت مبارک . . .

.

.

.

وقتي کخ پاتو گذاشتي روي اين زمين خاکي

تموم گل هاي عالم شدن از دست تو شاکي

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنياي پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز ميلادت مبارک عزيزترينم . . .

.

.

.

عزيزم آهنگ صدايت با به دنيا آمدنت زيبا ترين ترانه زندگيم

نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .

.

.

.

واسه من جشن تولدت يه بهونه بود هميشه / که رو هديه بنويسم دلم از تو دور نميشه

عزيزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

.

.

.

روز تولد انسانها در هيچ تقويمي يافت نميشود ، چرا که فقط

در قلب کساني است که به آنها عشق ميورزيم . . .

عزيزم تولدت مبارک . . .

.

.

.

هنوز هم زمستون به يادت بهاره / تو قلبم کسي جز تو جائي نداره

صداي دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدائي نداره

عزيزم تو اولين کسي هستي که عشقش در قلبم متولد شد

و تولد عشق تو در بهار را تا پايان حيات بشر به کما خواهم برد

از طرف دوست دار هميشگي تو . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

happy ur bird day befor com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,567
  • بازدید ماه : 3,843
  • بازدید سال : 31,035
  • بازدید کلی : 1,962,125
  • کدهای اختصاصی