loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 137 پنجشنبه 05 اسفند 1389 نظرات (0)

دوران نامزدی روزهای خوشی است . روزهایی سرشار از دروغهای بامزه و شاخدار. عجیب و غریب . ایده آل گرایی به تمام معنا . دختر و پسرهای جوانی که دست در دست هم و آرام قدم می زنند . مغازله های دوست داشتنی و رویاهایی گرم و شیرین . زندگی واقعی اما روی دیگری دارد . روزمرگی ها انسان را از روزهای خوب ابتدای ازدواج دور می کند . زندگی مشترک و کار وتلاش فرصتی برای دل دادن و قلوه گرفتن باقی نمی گذارد . اکثر زوجها چند سال پس از ازدواج از داستان دوران خوش نامزدی می گویند و از تغییر رفتار همسر خود گله می کنند . اما داستان این تغییرات چیست ؟

روزهای خوش ابتدای ازدواج و آشنایی اکثر ما فارغ از مشکلات روزمره به عشق پناه می آوریم و دست در دست یار گل می گوئیم و گل می شنویم . در این مدت فکر مشکلات زندگی کمتر سراغ ما می آید و با واقعیات کمتر رو برو هستیم . آنچه ما را دل خوش می کند حرفهای ایده آل گرای همسر آینده است و حول حلیم !

پس از ورود به جریانات واقعی زندگی همسران با واقعیات زندگی مشترک روبرو می شوند . آنچه وجود دارد نه آنچه که می خواستند . این واقعیات در بیشتر موارد خوشایند نیست . می دانید چرا ؟

چون در دوران آشنایی ما به همسر خود چهره ی مطلوبش را نمایش می دهیم و سعی در جلب نظر او به هر صورت ممکن داریم . این باعث می شود اونیز همین رفتار را در مقابل ما پیش بگیرد و این همان ناگفته های قبل از ازدواج است .

شما هیچ وقت در مقابل نامزدتان آروغ نمی زنید ! او هم حتی در فکرش نمی کنجد شما چنین رفتاری را بکنید . اما یکروز جمعه بعد از خوردن نهار ناگهان این کار را می کنید . همسر جان اینجا یک چشم غره میرود و شما هم می خندید. ممکن است داستان همینجا تمام شود . ولی دردل او نقطه ی کوچکی ایجاد شده . غذا تمام است . پشتی را بر میدارید و کنترل تلویزیون را . کف دست چپ را با حالتی که پشتی زیر بغلتان باشد زیر سرتان می گذارید و یک پایتان را نیمه دراز می کنید و پای موافق دستی که کنترل تلویزیون را دارد از زانو خم می کنید و کف آن را روی زمین می گذارید . سفره کماکان پهن است . و همسر جان این بار از شما نمی گذرد . حرفی خواهد زد و اگر دلتان خواست بلند می شوید و تلویزیون و درازکشیدن را خاتمه می دهید .

> عطر 2i2 s--y زنانه

9,500 تومان

> عطر 2i2 s--y مردانه

9,500 تومان

> افزایش حجم (آقايان)شارك پاور

25,000 تومان

> اسپری تاخیری و بزرگ کننده Tiger power

22,000 تومان

> کرم 2عددي شارک پاور مخصوص آقایان

38,000 تومان

> آنچه زنان باید در مورد مردان بدانند

3,500 تومان

> ژل بهداشتی 8کاره جگوار

15,000 تومان

> ادکلن 2i2 s--y مردانه

48,000 تومان

> اسپری تاخیری شارک حاوی ویتامین E

25,000 تومان

> كرم سه كاره لارگو - تقويتي و تاخيري و ..

32,500 تومان

> قرص 6عددی ویگرا

28,000 تومان

> ژل داغ و هات ویژه آقایان و خانمها

25,000 تومان

> کپسول درمان کامل زود انزالی MAXMAN

50,000 تومان

> آموزش های حین ازدواج

7,500 تومان

> کرم شارک پاور مخصوص آقایان

28,000 تومان

> ویاگرای آمریکایی 30عددی

70,000 تومان

> اولین قرص بهداشتی واژینال وضد بارداری100

20,000 تومان

> اسپری تاخیری شارک آلمان

25,000 تومان

> صابون مردانه روغن تمساح فرانسوی100%طبیعی

15,000 تومان

> ژل روان كننده سیمپلکس اصل فرانسه

21,000 تومان

در غیر این صورت موفق شدید ! شما استارت یک هفته مجادله را زده اید .

هفته ای که در آن روی دیگر سکه ی همسرتان را خواهید دید . نگران نباشید شما هم آن روی سکه را نشان بدهید . زندگی مشترک بالا و پائین زیاد دارد. اما آشتی بعد از این همه دعوا لذت بسیار زیادی خواهد داشت . البته سعی کنید دراین هفته خسارات مادی کمتری بزنید . درب یخچال را کمتر محکم بکوبید . موقع نشستن روی مبل خودتان را تا آخرین حد ممکن دراز کنید . از کارهای معمولی خانه هم شانه خالی کنید . کاملا بی تفاوت به حاضر نبودن غذا می توانید حاضری درست کنید . البته با ریخت و پاش بسیار و همراه با گوش کردن موسیقی . بعدهم که غذا آماده شد علیرغم آنکه با همسرتان قهر هستید به او تعارف مختصری بکنید . مثلا با این جمله : "‌نمی خوری ؟"‌ همسرتان احمق نیست و قطعا در غذای مزخرفی که پخته اید با شما شریک نخواهد شد . اما بااین جمله اورا کیش و مات کرده اید . یعنی به او گفته اید کار مهمی در خانه ندارد . غذا پختن آنقدرها هم سخت نیست چرا که شما از پختن این غذا لذت برده اید . همه ی آنچه پختید را بخورید و ظرفها را کثیف در ظرفشویی بگذارید . مهم نیست او حتما آنها را نمی شوید . پس راحت باشید .

آشتی کردن را خودتان تجربه کنید. به هر بهانه ای که دلتان خواست . از دوست بودن با همسرتان لذت ببرید .

قهر هم لذت خودش رادارد . از هر دو لذت ببرید . بعد ازآشتی لذت دوران نامزدی در انتظار شماست .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,552
  • بازدید ماه : 3,828
  • بازدید سال : 31,020
  • بازدید کلی : 1,962,110
  • کدهای اختصاصی