loading...
مجله اینترنتی پرنیان
پرنیان بازدید : 371 چهارشنبه 17 آذر 1389 نظرات (0)
شنبه 5 فروردین 1385

 

... زندگی یعنی غم نو

 حسرت نو

 پیشه نو

 زندگی باید که سرشار از

 تکان و تازگی باشد

 زندگی باید که در

 پیچ و خم راهش

 ز الوان حوادث

 رنگ بپذیرد

 (!)من زبانم لال

 حتی یک خدا را

 سجده کردن

 قرنها او را پرستیدن

 نمی خواهم

من خدایی تازه می خواهم

 گرچه او با آتش قهرش

 بسوزاند سراسر ملک هستی را

گرچه او رونق دهد

 آیین مطرود و حرام می پرستی را

 من به ناموس قرون بردگی ها

 یاغی ام دیگر !

 یاغی ام من !

 گو بگیرندم

 بسوزندم

 گو به دار آرزوهایم بیاویزند

 گو به سنگ ناحق تکفیر

 استخوان شعر عصیان قرونم را

 فرو کوبند .. ! من از این پس

 عاصی ام دیگر

..!.. یاغی ام دیگر




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
از اینکه این سایت را جهت تماشا انتخاب کردید بی نهایت از شما ممنونیم.لطفا برای اعتلای سایت ما رو از نظراتتون محروم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 869
  • کل نظرات : 369
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 410
  • بازدید امروز : 572
  • باردید دیروز : 1,245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 7,479
  • بازدید سال : 34,671
  • بازدید کلی : 1,965,761
  • کدهای اختصاصی